UWAGA! Dołącz do nowej grupy Nowy Sącz - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Zamknięcie Punktu Obsługi Klienta w Nowym Sączu


W dniu 10 listopada 2025 roku Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Wyspiańskiego 22 w Nowym Sączu będzie nieczynny. W związku z tym Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. zachęca klientów do skorzystania z innych dostępnych lokalizacji obsługi. Przedstawia kilka alternatywnych punktów, które pozostaną otwarte w tym dniu. Klienci mogą w nich załatwić swoje sprawy związane z komunikacją miejską w Nowym Sączu.

Przy Al. Batorego 92 znajduje się Punkt Obsługi Klienta na Dworcu Autobusowym, który będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 17:45, z przerwą między 16:00 a 16:30. W soboty dostępność tego punktu to od 8:00 do 15:45. Klienci mogą dzwonić pod numer telefonu +48 18 473 69 01, aby uzyskać dodatkowe informacje.

Kolejną alternatywą jest Punkt Obsługi Klienta przy ulicy Rynek 27, który również będzie czynny w dni robocze od 8:00 do 15:45, a kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerem +48 18 473 69 03. Dodatkowo, klienci mogą odwiedzić Punkt Obsługi na Bulwarze Narwiku, który funkcjonuje w tym samym czasie i również zapewnia wsparcie pod numerem +48 18 473 69 02. Warto zwrócić uwagę, że mimo zamknięcia głównego punktu, klienci mają możliwość załatwienia swoich spraw w wakacyjnych godzinach innych lokalizacji.

Źródło: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Nowym Sączu


Oceń: Zamknięcie Punktu Obsługi Klienta w Nowym Sączu

Średnia ocena:4.45 Liczba ocen:12


Zobacz Także